Thursday, September 29, 2011

????

Tanaan, ennen Kylen jalkapallo treeneja, Chris tuli hakemaan meidat viedakseen normaaliin tapaan harjoituksiin. Kyle sitten paatti alkaa valittamaan musta..
Kyle: en haluu hanta katsomaan!
Chris:Kylla han nyt tulee.
Kyle: Mutta en haluu hanta katsomaan!
Chris: Miksi ei tulisi, ja han on nyt sun isosisko.
Kyle: Eika oo!
Chris: Kylla on.

Ei tossa keskustelussa muuten mitaan ihmeellista, mutta yllatyin todella paljon kun Chris nimitti mua isosiskoksi Kylelle.. Olin vaha WTF enka meinannu uskoa korviani. :D

________

Today, before Kyle's soccer practice, Chris came to pick us up to take us to the practice. Well, Kyle decided to whine about me...
Kyle: I don't want to her to come watch!
Chris: Yes, she comes.
Kyle: But I don't want her to watch!
Chris: Why she wouldn't come? Now she is a bigsister to you.
Kyle: No she isn't!
Chris: Yes she is.

Theres nothing special in that conversation, but I suprised very much when Chris said I'm a bigsister to Kyle now. I was like WTF after I heard that and I almost didn't believe my ears about what I heard.. :D

No comments:

Post a Comment